…只是一场清醒的梦罢了。
X:@Hazamamomiji
AO3:Momij
pixiv:もみもみ

大概是火星了……不过贴一贴就是了


一罪老头子工作时的那首圣歌是首拉丁文格列高利圣咏(继叙咏),名字叫Dies irae(末日经、神怒之日),一般在做安魂弥撒时为亡者咏唱。

对西方音乐有很大的影响,莫扎特、萨列里、拉赫玛尼诺夫、李斯特、柴可夫斯基等人都有在作曲时参考,典型案例是《帕格尼尼主题狂想曲》《死之舞》《希腊之歌》等

至于游戏里只有使用前四句:

Dies irae, dies illa,
Solvet saeclum in favilla,
Teste David cum Sibylla.
Quantus tremor est futurus

翻译整理↓

那是震怒之日,灾厄之日
举世万物回归灰烬
正如大卫与西比尔之预言
那将是何等恐怖

游戏里没有用到的是接下来这些↓

Quando iudex est venturus,
Cuncta stricte discussurus!
Tuba mirum spargens sonum,
Per sepulchra regionum,
Coget omnes ante thronum.
Mors stupebit et natura,
Cum resurget creatura,
Judicanti responsura.
Liber scriptus proferetur,
In quo totum continetur,
Unde mundus judicetur.
Judex ergo cum sedebit,
Quidquid latet apparebit:
Nil inultum remanebit.
Quid sum miser tunc dicturus?
Quem patronum rogaturus,
Cum vix justus sit securus?
Rex tremendæ majestatis,
Qui salvandos salvas gratis,
Salva me, fons pietatis.
Recordare, Jesu pie,
Quod sum causa tuæ viæ:
Ne me perdas illa die.
Quærens me, sedisti lassus:
Redemisti Crucem passus:
Tantus labor non sit cassus.
Juste Judex ultionis,
Donum fac remissionis,
Ante diem rationis.
Ingemisco, tamquam reus:
Culpa rubet vultus meus:
Supplicanti parce, Deus.
Qui Mariam absolvisti,
Et latronem exaudisti,
Mihi quoque spem dedisti.
Preces meæ non sunt dignæ;
Sed tu bonus fac benigne,
Ne perenni cremer igne.
Inter oves locum præsta.
Et ab hædis me sequestra,
Statuens in parte dextra.
Confutatis maledictis,
Flammis acribus addictis,
Voca me cum benedictis.
Oro supplex et acclinis,
Cor contritum quasi cinis,
Gere curam mei finis.
Lacrimosa dies illa,
Qua resurget ex favilla,
Judicandus homo reus.
Huic ergo parce, Deus:
Pie Jesu Domine,
Dona eis requiem. Amen.

……好特么长,翻译(累死我了)↓

裁决一切的
审判者降临,审查一切之时
神奇号声布满天空,声响各地所有坟墓
催起众生尽数聚拢审判者座前
受造之物再度复生,答复那审判者查问
展开巨册案卷记录一目了然
整个世界依它受审
审判者登上宝座,一切隐秘都将暴露
无一罪能逃脱
我能对何陈诉?
又能向谁要求庇护?
就连义人也仅仅站立得住!
威严的君王,你自愿拯救世人
慈悲的泉源,教我免于沉沦
仁慈耶稣,求你垂怜
我是你苦路的因缘,别让我那一天堕入深渊
你为寻觅我劳瘁奔波
你为救赎我苦架被钉
这般辛苦千万不要落空
公平报复的裁判,求你宽恕我的罪惩
趁着清算之日来以前
我痛苦流涕好似囚犯,自知有罪满面羞愧
天主!我虔诚祈祷,求你赦免
你曾饶恕犯罪妇女,并曾俯听盗贼呼求
一线希望也为我燃起
我的祈祷微不足道
但求你的善心待我宽仁
别让我水火焚身
请在绵羊群中让我一席之地
使我与山羊隔离,在你右边站立
恶徒即经判决,交与熊熊烈火
请召我进入圣者的行列
我今伏地哀求,心灵破碎似灰烬
请开启我最后命运
那足痛苦流泪的日子
当人从灰烬中复生时,负罪之人等候审判
天主!求你对他仁慈垂怜
主耶稣慈悲无比,请赐给他们安息。
阿门!

我扒不出音频,原版音频见链接↓

评论(5)
热度(182)
  1. 共9人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© The Lucid Dream | Powered by LOFTER